"In i dimman, kom inte ut förrän du är klar"

Ojoj, idag har varit en tung och jobbig dietdag. Jag har varit trött, matt och känt mig totalt utsvulten. Morgonpromenaden imorse var verkligen en plåga, men det gick... samma sak med träningen. Däremellan har jag legat som en död sill i soffan och rört mig så lite som möjligt. Vissa tillfällen har det känts som att jag ska dö på riktigt, men otroligt nog har jag överlevt idag igen. "In i dimman" har aldrig känts mer sant för det känns  som att jag går runt i just en dimma... lite halvt lock om öronen, såsig i huvudet och i min egen lilla bubbla.

Det blev ju som sagt träning som planerat, rygg och mage... Det började ju väldigt bra för trots den orkeslösa känslan så lyckades jag sätta nytt rekord i chins. Mitt bästa resultat ligger numera på 11 stycken! =) förutom det blev det väl inga större sensationer, men jag fick till ett ganska bra pass i alla fall. Ryggen fick en genomkörare och så två magövningar på det. Trodde inte att jag skulle orka med cardion efteråt, men med något lättare motstånd och lite högre hastighet så lyckades jag både ligga i rätt pulsintervall (75-80 %) och härda ut hela tiden. Jag är så nöjd! =) Nu är det bara imorn kvar och sen är det lördag. Även om jag inte har ätardagar på lördagar längre så känns det ändå som en "brytpunkt" och lite som att man är klar för veckan. Det är ju iof vägning då så jag får veta resultatet a veckans slit. =)

Motion: Promenad 100 min, Crosstrainer 45 min, Styrka Rygg & Mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0