Lite fredagsträning...

Idag har varit ytterligare en tung dietdag. Jag har varit trött och orkeslös, men det har ändå känts något bättre än det gjorde igår. Hur som helst, det är bara att köra på. Jag har fått gjort allt jag skulle idag och körde till och med en kvart extra på crosstrainern så idag har ju fått klart godkänt. Cardio, träning, cardio och mat, allting bra och skött som det ska!

Träningen var bröst och axlar, ett riktigt roligt pass. Fast det är så frustrerande att jag är sååå mycket svarare i sned bänkpress än i rak, men kanske just därför behöver jag träna extra på det... hantelpressen verkar jag aldrig bli stadigare i, men men, så kan det va. Jag fick i alla fall till rätt bra träning för bröstmusklerna med två pressövningar och två flyeövningar. För axlarna var det ju veckans andra pass. Jag kör ju axlar på måndagar också, så därför blev det bara två övningar för dem och sen att pumpa ur lite. Kändes riktigt bra men jag tror jag såg ut som att jag höll på dog under hela styrkedelen av passet.. men men, så kan det va. Jag fick det ju gjort och det blev rätt bra. Det är huvudsaken. =)

Motion: Promenad 100 min, Crosstrainer 60 min, Styrka Bröst & Axlar

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snyggt :)

2011-11-04 @ 19:45:16
URL: http://matildastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Carro

Ser skitbra ut!

2011-11-05 @ 12:05:45
URL: http://fitnesscarro.shapemeup.se
Postat av: Mika

Åhh, tokigt snygga armar!

2011-11-13 @ 19:48:59
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0