Axlar och bröst...

Idag fick jag till ett riktigt bra träningspass. Mina axlar kändes totalt överkörda när den delen av passet var klar. Bröstmusklerna kändes även de riktigt trötta, men jag tycker att det är svårt att bli lika trött där när jag kör det efter axlar jämfört med när jag börjar med bröst... men jag antar att det är naturligt. Jag kan ju inte alls ta i lika mycket när jag redan är trött i axlarna som när jag är pigg och fräsch. Hur som helst så känns det som att jag får bra träning ändå och det är ju bra att variera sig. =) Jag gillar ju att köra både bröst- och tricepsträning så det är riktigt kul med båda, även om det så klart är roligast att få känna sig stark. Det blev ett litet improviserat pass idag, inte helt enligt schemat men riktigt bra i alla fal. Jag är väldigt nöjd med hur det gick! Allt kändes bra trots att jag kände mig tom i kroppen.

Mina knän känns fortfarande lite ömma. Vill inte slita på dem mer än vad all cardio gör, men jag får nog ta och köra mitt benpass imorn i alla fall. Jag har aldrig haft ont i knäna förut så det här känns verkligen inte kul och är inget jag vill ska fortsätta. Benhinnorna är även dem ömma fortfarande, men de känns ändå helt okej men inte redo för några raska promenader eller löpturer... Bara att "vila" på...

Motion: Styrketräning Axlar & Bröst: 4 x sidolyft 10-10-10-8 kg, 3 x hantelpress 16 kg, 3 x fjärligen 5 kg, 3 x stående militärpress 24,5 kg, 3 x bänkpress 50 kg, 3 x hantelpress 18 kg, 3 x flyes i CC, 3 x omvända kryssdrag,
Cykel 60 min, Crosstrainer 30 min

Kommentarer
Postat av: Annelise

Härligt jobbat!! Så motiverande att träningen känns kul!:)

2011-10-06 @ 08:09:00
URL: http://anneliseaf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0