Grymt bra träningsdag...

Grym träning idag med! Jag har verkligen flyt just nu. Jag känner mig pigg, alert, sällan hungrig och det mesta känns rätt bra. Idag tror jag dessutom att jag skymtade en ny ådra som poppade fram mitt på bröstet när jag satte mig upp från hantelpressen. DET är ju alltid kul. Jag gillar ådror. Det är coolt! Jag vill ha fler!!! Kommer väl under de närmsta veckorna. =)

Till träningen då. Bröst, axlar och mage blev det idag. Två favoriter av tre. Fyra bröstövningar, tre axelövningar och två magövningar. Lite längre pass än mina andra, men vad gör det när det går bra? Då vill man ju bara fortsätta hur länge som helst. Hur som helst, jag fick så grym kontakt med bröstmusklerna. Körde två pressövningar och två flyeövningar. Det tycker jag är en alldeles utmärkt och ordentlig genomkörare. Jag körde bland annat sned bänk där jag är pinsamt svag men idag gick nog bättre än på länge. Axlarna var jag väldigt trött i, har träningsvärk sen gårdagens dips... Det trodde jag inte men oj då... de mosades i alla fall med flera flyesövningar. Axlar går ju alltid bra! =) Till och med magen gick bra idag. Fick sån grym kontakt och blev sjukt trött. Strålande styrketräning med andra ord. Cardion därefter gick lite segare, men jag stod där i mina 45 min och körde på samma motstånd som vanligt fastän det gick trögt. Jag är nöjd! =)

Motion: Promenad 100 min, Crosstrainer 45 min, Styrka Bröst, Axlar & Mage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0