Ingen mer t-barrodd för mig... =(

Idag började jag dagen med en underbar morgonpromenad tillsammans med min prins. Fin väder, härligt sällskap och bra diskussioner!!! En riktigt bra promenad.

Väl på gymmet så skulle jag egentligen köra rygg och armar, men armarna är redan klar för veckan så jag la till några extra set här och där på ryggträningen istället. Hela sex stycken grymma set i latsdraget till exempel. Lagomt trött efter det. =) Dagens besvikelse var dock att mitt gym valt att ta bort T-barrodden. Såååå tråkigt för jag gillar verkligen den övningen. Inte har de ersatt den med nått annat bra heller utan den är bara borttagen... Trist! Fick i alla fall till grymma roddar i den vanliga sittande rodden istället men det är ju alltid bra att kunna växl lite övningr. En latsövning, tre roddövningar och två ländryggsövningar senare så var det bara cardio kvar... Gick som en dans... och eftersom John valde att hoppa på nån sorts crossfit-gruppträning så hann jag med lite poseringsträning också... Bra att vara förberedd inför träningen med Minette på tisdag. =)

Motion
: Promenad 100 min, Crosstrainer 45 min
Styrketräning Rygg: 6 x smalt latsdrag 67-67-57-57-47-47 kg, 4 x rodd 45 kg, 3 x hantelrodd 28 kg, 3 x skivstångsrodd 50 kg, 3 x ländryggsmaskin 40 kg, 3 x ryggresningar

Kommentarer
Postat av: em

MÄ!

så kan de väl bara inte göra? irriterande! Nåja- tur att det finns en hög med annat man kan göra =)

2011-10-17 @ 09:02:33
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0