Fredagsmos...

På sistonde har jag blivit så himla irriterad när jag kör baksida ben. Det går helt enkelt inte som jag vill. Det känns inte som jag vill. Den liggande lårcurlen känns grym, men de andra övningarna har gått pissigt. Noll kontakt. Likaså idag. Man blir så irriterad. Fast idag kändes det i alla fall på sista setet i finnen som att jag fick till det rätt bra... Jaja, jag får tänka att det tar ändå... och det gör det säkert. Nästa vecka är det nytt upplägg så det blir nog bra för lite chockning av musklerna. Bröstträningen är däremot rolig så då blir humöret bättre igen. Idag körde jag tyngre i snedbänken och kände mig betydligt stadigare och säkrare än innan. Riktigt kul. Det jag är absolut sämst på i bröstträning är ju hantelpress. Jag är så sjukt ostadig och sen kan jag få kramp i händerna också så att jag inte kan hålla greppet om hantlarna... Första setet kändes bra, men sen kändes det bara sämre och sämre så jag körde ett extra set med lättare vikt för att avsluta övningen med en bra känsla. Resten gick super. Bra kontakt och jag blev ordentligt trött. Jag är riktigt nöjd! Nu har jag bara söndagsträningen kvar innan det är dax för nytt upplägg... men först en heldag ledigt från både diet och träning. Bara att slappna av och ladda om inför mera hårdkörning. =)

Motion: Promenad 45 min
Styrketräning Baksida ben & Bröst: 10 min crosstrainer, 3 x liggande lårcurl 45 kg, 3 x raka marklyft 60 kg, 3 x sittande enbenscurl 25-20-20 kg, 3 x finnen, 3 x sned bänkpress 45 kg, 4 x hantelpress 20-20-20-15 kg, 3 x hantelflyes 9 kg, 3 x pecdec 28-28-21 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0