Lite udda cardioalternativ...

Gammal bild från när jag spelat Move
Haha, min käre pojkvän fyllde år i torsdags. I present fick han bland annat tv-spelet The Fight till Playstation Move (för er som inte vet så är det som Nintendo Wii, men hur stora rörelser och hur snabbt/hårt man rör kontrollerna spelar roll) eftersom han är en tvättäkta tv-spelsnörd. Ikväll har jag suttit här i soffan och ätit kladdkaka och tittat på när han har spelat. Svetten har sprutat (och droppat ner på golvet), han har flåsat och verkar ha haft väldigt kul. Ett cardioalternativ för mig kanske? haha, det vore nått det! Whatever works iof.

Kladdkakan då... omg vad god den var. Jag bakade den i torsdags och var så sjukt sugen. Det dröjde nog en timme innan jag sköljde ur smetskålen och fudgekastrullen... De fick bara stå i köket och vänta ifall jag inte skulle orka fortsätta med dieten just då... Det blev inget i torsdags, men desto mer idag. Idag har jag en riktig ätardag med extra allt... framöver tänker jag bara hålla mig till att äta vanlig mat. Inget snask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0