Söndagsträning...

Guuuud vad jobbigt det är med intervaller... men guuuud vad skönt det är efteråt... Jag kör ju 3 st olika långa intervaller och 5 av varje sort... det är väldigt skönt för då får man små delmål längst vägen. När jag är klar med de första fem så är jag ju "klar"... När jag är klar med nästa fem så är jag också "klar". När jag sen är klar på riktigt så känner jag mig sjukt nöjd! =)

I och med att jag körde mitt senaste styrkepass kl 7 i fredags så känns det som att det ar en evighet sen jag tränade i och med att jag körde kl 5 idag... Skönt att vara tillbaka i alla fall! =) Ett superpass dessutom med mycket hantellyft. Jag gillar hantellyft så det är super. Får väldigt bra kontakt där som sen sitter i genom hela passet. Axelträningen gick riktigt bra... armträningen kan jag inte säga så mycket om. Det är inte så utmanande att köra med lätta vikter och därmed inte lika roligt heller... men mina armar är ju rätt stora och behöver inte bli större så det är bara att köra på med den lätta underhållsträningen. Jag får i alla fall grym pump och superkontakt så det är ju alltid trevligt! =) Ett bra pass allt som allt!

Motion: Styrketräning Axlar & Armar: 10 min crosstrainr, 3 x sittade sidolyft 8 kg, 3 x stående enarmssidolyft 11-10-10 kg, 3 x framåtlutade baksideflyes 6 kg, 3 x sittande enarmspressar 15 kg, 3 x liggande omvända flyes i CC 3 x skivstångcurl 19,5 kg, 3 x hammercurl 9 kg, 3 x frenchpress 19,5 kg, 3 x pushdowns med rep
Intervaller på crosstrainer 55 min

Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Starkt jobbat!!

2011-09-12 @ 07:19:50
URL: http://fitnesscoachen.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0