Äntligen riktiga dips...

Idag var jag riktigt sugen på att köra dips. Jag har inte kört riktiga dips på evigheter. Det finns ingen vettig dipsställning på mitt gym tyvärr... endast en där man måste hålla händerna jättebrett isär och då kommer man ju i en väldigt konstig ställning så det har helt enkelt inte blivit av. Men här fanns det så då var det ju bara till att köra. Klart ovant men det kändes riktigt bra! Sen flöt övningarna på rätt bra. Jag kände mig hyfsat stark och det gick väl rätt bra med det mesta. Klart bäst var frenchpressen. Den tog som bara den! Det var väl inget superpass, men absolut inte dåligt på nått sätt... Ett litet extra plus i kanten var att magövningarna tog så bra. Riktigt svidande och jag blev väldigt trött i magen. I like it! Det händer rätt sällan... Sen fick nya skorna hänga med också... Invigning direkt... det händer rätt sällan det också. =) men bra var de. Nu väntar en hel kalkon på att ätas upp at mig (bland annat) så jag ska fylla på energilagren. =)
 
Dagens träning:
4 x dips
4 x hantelcurl 15 kg
4 x skivstångscurl 25 kg
4 x scottcurl
4 x frenchpress 30 kg
4 x pushdowns
4 x situps på lutande bänk
4 x benlyft
3 x magmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0