Gårdagens och dagens träning...



Bära kyl+frys över halva stan.
Och sen om igen...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha-ha... precis! Det gäller att vara kreativ i jakten efter nya utomhus-övningar;) Man tar det man har helt enkelt och är man stark så "why not":);)

2012-02-25 @ 22:30:25
Postat av: Lovisa

Det måste vara skönt att äntligen få vara tillbaka på gymmet (även om kyl-/frysbärning kanske också funkar:P ) Själv har jag varit konstigt förkyld i över en vecka nu och har abstinens så det står härliga till...



Har du några planer på att ställa upp i en tävling snart?

2012-02-26 @ 12:29:22
URL: http://missfitforfight.shapemeup.se
Postat av: Johanna

Anonym: Exakt. =)

Lovisa: Ja, det är jätteskönt, även om jag inte känt mig helt 100 i veckan heller... men det blir bättre och bättre. Hoppas du slipper långdragen förkylning och får bli frisk snart. Just nu har jag inga planer på att ställa upp på någon tävling snart. Det är i alla fall säkert att det inte blir någon tävling för mig i år och sen får vi se om jag får lust att tävla efter det. Man ska aldrig säga aldrig. =)

2012-02-26 @ 19:20:12
URL: http://inhape.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, jag håller tummar och tår för att jag ska kunna träna åtminstone nästa helg :)

Okej, kan tänka mig att det är rätt skönt att träna i "sin egen takt" och slippa tävlingspressen =)

2012-02-26 @ 20:18:55
URL: http://missfitforfight.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0