Har sagt upp mitt gymkort på Sats...

Igår när jag var på gymmet så passade jag på att säga upp mitt gymkort. Det kändes lite tråkigt faktiskt. Sats (eller i början hette det ju Sportsclub) är det gymmet jag tränat på hela tiden jag har bott i Göteborg, dvs i 3,5 år nu. Fast på senaste tiden har jag inte känt så mycket för att träna där. Har hellre tränat på mitt jobbgym, Kristinedals Träningscenter. Jag har även varit lite småsur över att Sats har valt att ta bort fler och fler av de bra träningsmaskinerna, t.ex. T-bar och sittande vadpress. Nu är det ju även så att jag snart ska flytta och kommer bo granne med Life så då blir det så klart träning där istället. Sen har jag ju fortfarande kvar mina 3 månader som guldmedlem på Sportlife också som jag vann under Fitnessfestivalen. Ja, jag kommer nog inte att ha problem att hitta någonstans att träna, snarare för mycket att välja på... men än behöver jag inte lämna Sats. Jag får träna där mars ut.

Kommentarer
Postat av: emma s

Det var bra så vi kan köra där i helgen x)

2012-02-28 @ 21:46:35
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: Det går finfint! =)

2012-02-28 @ 22:10:20
URL: http://inhape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0