Ibland kommer annat emellan...

Det blev inte så mycket mer träning i veckan än det som blev av i början. Hade stora planer på ett benpass i torsdags men kände mig krasslig så åkte hem och vilade ytterligare en dag istället. Både i fredags och lördags fanns det planer på träning, men det kom andra saker som kom emellan och var tvungna att tas tag i så det blev inte så heller. Liknande idag, fast idag fanns egentligen tiden med åtminstone 2 tillfällen, men jag prioriterade annat istället... som en underbar brunch på stan med min älskling och en promenad ute i solen istället för att vara inne på gymmet. En mycket rask promenad vill jag tillägga. Det gick undan där runt Stora Delsjön. Superspeed! Ett tag mådde jag till och med lite illa av den höga farten och den nyligen ätna brunchen... men ack så skönt ändå. =)

Det har varit en väldigt hektisk helg. Ska bli skönt att jobba igen så man får ta det lite "lugnt" ;). Annars så är det en väldigt spännande vecka som ligger framför mig. Mycket roligt och jag ska även klämma in en hel del träning. Jag är ändå i uppstartsfas just nu så det är inte jättepetigt exakt hur, när och vilka pass som blir av. Jag känner att jag är på G och det är det viktiga! =)

Kommentarer
Postat av: emma s

Grymt att vara på g! x) Ibland är det skönare att gå vid sidan av planen och göra annat. Nästa helg får du dock boka in ett par gympass! Vi kommer ner till Gbg över helgen och jag vill inte träna ensam :D

2012-02-26 @ 21:11:13
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: Jag är på! =)

2012-02-27 @ 06:45:37
URL: http://inhape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0