Lunchträning är en bra vana...


Så här ska jag spendera min lunch idag...
Nu är det inte länge kvar tills jag ska iväg och gymma. Lunchträning blir det idag. Tycker faktiskt att det är en himla trevlig aktivitet. Lite miljöombyte och aktivering så där mitt på dagen så blir man både pigg och alert och dessutom går dagen vääääldigt snabbt. Jag och en kollega brukar (det har iof bara hänt en gång innan) gå tillsammans. Ritkigt trevligt även om vi tränar olika saker när vi är där. Idag blir det rygg för mig. Igår lyckades jag spana in att det finns en t-bar så den ska jag använda. De har ju tagit bort den från mitt vanliga gym... Dumt! En gång i veckan tror jag att det kommer bli lunchträning. Fredag nästa vecka är redan inbokad om det inte hinner komma några möten ivägen. Perfekt att ha träningen klar när man ska på AW efter jobbet vilket jag ska nästa fredag. Ungefär hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0