Uppskjuten träning...

Idag hade jag planerat ett axelpass efter jobbet. Väskan var packad och klar och stod bredvid mig på skrivbordet under hela arbetsdagen. Tyvärr slog huvudvärken till strax innan jag bestämde mig för att avsluta dagen så det blev inte nån träning för mig. Istället var det bara att åka hem. Den är tyvärr fortfarande kvar. Jag hoppas på att få till mitt axelpass imorgon istället och benträning på söndag. Då påverkas inte min totala träningsvecka av dagens planerade vila. Hoppas är dock ordet. Helgen ska spenderas med diverse renovering (måla dörrar) och pyssel här hemma, tur till Ikea och allmänt fix. Vi ska nämligen styla vår lägenhet i helgen. Snart går den ut för försäljning. Under våren flyttar vi till större lägenhet. Andra sidan stan, lite centralare än nu. Dubbelt antal rum och mer än dubbelt så stor boyta. Kontraktet är redan påskrivet och klart. Det kommer bli grymt! Jag längtar! =)

Kommentarer
Postat av: Petra

spännande. Alltid rolig med nytt och förändringar :)



Ha en bra lördag!!!



Kram

2012-01-28 @ 14:35:44
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: Annelise Müller

Oj, vadHÄRLIGT med dubbelt så stor boyta! Skönt att kunna röra på sig inomhus också och vara på olika rum. Olika rum för olika aktiviteter är skönt. Variation:)

2012-01-29 @ 13:06:50
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: Mari

Åh vad kul med renovering =)

2012-01-29 @ 18:54:27
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Annelise: Precis. Vi kommer få så många rum att vi inte ens vet vad vi ska göra med alla! Härligt "problem". =)

Mari & Petra: Ooo ha! =)

2012-01-29 @ 19:50:00

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0