Värsta grymma passet....


Could have been...
Idag gick jag till gymmet och körde stenhårt. Ben för hela slanten. Det absolut jobbigaste passet att köra. Jag började med att mata knäböj set efter set. Stegrade mig upp till 80 kg och körde sen tre set där. Galet jobbigt! Sen blev det utfallsgång med hantlar i gruppträningssalen. 24 kg i varje näve. Då är dragremmar ett måste. Flåsade som en toooook! Utfall är inte bara jobbigt för benen utan flåset också. Det blir lätt den effekten när man involverar så mycket muskler i en övning. Därefter blev det benpressen, min favvo. Lyckades komma ner djupare än någonsin och det brände som bara den i rumpa och framsida lår. Jag fick inte riktigt till samma vikt som innan, men hamnade på en 240 kg i alla fall. Det får jag vara nöjd med med tanke på att jag inte riktigt är van vid den "nya" tekniken som jag tycker känns rätt obekväm... men idag satt den som sagt. Benspark, sittande och liggade lårcurl samt lite vadpressar... Sen var jag klar. Benen totalt söndermosade! Snacka om att jag kommer att ha träningsvärk imorn!!!!

Eller nej, jag glömde... Jag är ju FORTFARANDE SJUK!
Ingen träning här inte... =(

(istället skulle jag till läkaren för vad jag misstänker är lunginflammation... men glömde hemnycklarna på jobbet så fick hoppa av spårvagnen efter en hållplats och hämta dem. På väg till vårdcentralen kom jag på att pengarna var glömda hemma... så fick byta spårvagn och åka hem istället. Så nu orkar jag inte mer idag. Man får dålig ork när man är krasslig/sjuk. Det är ett faktum!)

Kommentarer
Postat av: Mari

Grym blogg :)

2012-01-16 @ 19:33:35
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Fia

hej där! har absolut inget att göra med inlägget, men vad tränar du i för skor? mina behöver snart bytas ut så tänkte höra mig för lite här och där. du äger en grym blogg, kram!

2012-01-16 @ 22:02:09
Postat av: Petra

...men stackare!!! KRYA!!!

2012-01-16 @ 22:30:14
URL: http://petrakardell.shapemeup.se
Postat av: emma s

Hahahaha, din fanatsi är så frisk, sund och vid liv ;) härlig text x) krya på sig!

2012-01-16 @ 22:47:24
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul början på inlägget! Synd bara att det inte var så för dig...



Krya på dig!

2012-01-17 @ 05:55:04
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Johanna

Fia: Jag är nog inte rätt person att fråga egentligen. Jag brukar fasa ut mina skor... Dvs att jag köper ett par för att springa/promenera i. När de inte håller för det längre så använder jag dem i gymmet istället, och så går det runt så... Fast har äen köpt skor som jag endast har i gymmet också... De vill jag helst inte ska va så mycket dämpning på, de blir så ostabila i benträningen då.

2012-01-17 @ 07:51:01
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Älskade början på inlägget!

2012-01-18 @ 22:08:59
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0