Armar, mage, cykel...

Igår var motivationen som sagt på topp när jag gick till gymmet, idag var den däremot lite sämre... Den försvann lite under tiden jag väntade på att John skulle komma hem från jobbet. Men harman väl knatat iväg så finns det ingen mening att mesa på. Då är det bara att köra! Jag är rätt nöjd med passet ändå. Alla curls kändes bra och likaså tricepsövningarna. Mest nöjd är jag med frenchpressen där jag kände mig stark och kunde pressa på väldigt bra. Frenchpress och pushdowns är mina favoritövningar för triceps. De tar så bra! Avslutade det hela med lite magträning. Som sagt, rätt bra pass ändå.
 
Imorseså började jag lite senare än vanligt så jag passade på att köra ett litet passpå cykeln också. Endast en halvtimme, men det räcker gott och väl. Jag gör det ju som sagt för att få in lite mer motion eftersom min vardagsmotion är minimal. Det är inget som jag räknar som träning utan en avkopplande stund på morgonen och en bra start på dagen någon gång ibland. =)
 
Dagens träning:
Armar & Mage
4 x hantelcurl 14 kg
4 x skivstångcurl 23 kg
3 x scottcurl i maskin
4 x frenchpress 27 kg
4 x pushdowns
3 x dips i maskin 80 kg
4 x benlyft
4 x situps
 
Morgoncykling 30 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0