Min underbara och lärorika helg...

Då var det dax att berätta lite om helgens läger... Ja, det blir endast lite för det var så otroligt fullproppat så annars skulle det kunna bli en hel bok full... Ja, en hel bok full har jag nästan med mig hem också. Fullproppad med anteckningar. Så många bilder har det inte blivit för jag har inte tagit upp kameran en enda gång. Emma kom igång och tog några bilder sista dagenså jag har fått låna några av henne.
 
Lite bilder från vårt fyspass. Otroligt jobbigt, roligt och bra! Instruktionen var ingen fast föda innan och även om jag smygåt lite innan så var det nog bra att det inte var några större mängder. Jobbigt!!!
Vi var tre deltagare: jag, Emma och Nanna (styrketräningsfantast från Stockholm). Vi bodde tillsammans i en mysig stuga men förutom sova och någon enstaka paus för mat (vi ville ju inte missa nått så tillämpade mestadels ät-under-tiden-metoden) så spenderades inte mycket tid i den stugan. Helgen var verkligen helt fullspäckad. Träningspass så klart och även en mycket bra genomgång av hur man kan undvika skador, uppvärmning, stretch och onödiga övningar. Resten av tiden så fullproppades vi med teori med fokus på det praktika... Sånt som man har användning av och inte bara "nice to know". Träning, olika sorters upplägg, mat, tävling... Ja, man kunde styra det hela åt det håll man ville. Det var skönt att vi bara var 3 stycken för då kunde man verkligen då ut så mycket som möjligt av det hela, få nästintill maximalt med uppmärksamhet och kunna ställa de frågor man ville, samtidigt som det blev lite bonus genom att få reda på mer genom såna saker som man inte tänkt på själv.
 
Sista träningspasset innan vi åkte så körde vi rygg. Precis som all annan träning under helgen så blev det på lite nya sätt och med många bra tips. Det kändes tokbra!!!
Eddie, man of the day (weekend)
Helgen har varit otroligt lärorik och rolig! Jag är väldigt nöjd och kan verkligen rekommendera alla att åka på samma sak. Oavsett vilken nivå man håller på med så finns det massor att hämta. Du läsare som skulle dit kommer utan tvekan att bli nöjd. =) Nu får det räcka för idag... Kommer säkert mer sen.

Kommentarer
Postat av: Helena Will

Låter ju toppen!!
Längtar verkligen!!

2012-07-02 @ 18:50:49
Postat av: em eriksson

Kul!!
men hörru! du skriver inget om vad detta var för läger? var någonstans? vilka anordnar det?

Svar: Ah, det har jag skrivit nått inlägg längre ner. Styrketräningsläger som anordnades av Eddie Bergkvist och vi höll till hemma hos honom. =)
Johanna

2012-07-03 @ 08:53:13
URL: http://emliscious.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0