Tidig semesterträning...

Ja, som jag nämnde i förra inlägget så var jag och tränade på morgonkvisten igår. Vi skulle nämlige få besök mitt på dagen så då gäller det att passa på när tillfälle finns. För gårdagen gällde då morgonen och det passade ju alldeles utmärkt. Axlar och bröst var det som stod på schemat och det gick också finfint. Jag kände mig ganska så stark och fick otroligt bra kontakt. Det brände som bara den av alla pressar. Sååå härligt! Jag är riktigt nöjd och det gick riktigt bra... Det får vara nog sagt om det passet.
 
Gårdagens träning:
4 x stångpress i smith
4 x sidolyft med hantlar 9 kg
4 x hantelpress 15 kg
4 x sidolyft i CC
4 x omvända kryssdrag
4 x bänkpress
4 x flyes i CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0