Crossfit Active Wellness...

Idag slog portarna upp till ett nytt crossfit gym (eller box ska tydigen vara det korrekta namnet) nhär i Göteborg. Alldeles bredvid oss också. Jag hade inte en aning om det så jag ble mäkta förvånad när vi sladdade runt med bilen och såg skyltar om invigning. Vi sprang in en snabbis trots att vi egentligen inte hade tid alls. En minut skulle vi va där, men det var svårt att dra John därifrån. Han blev glad som ett litet barn på julafton. Han har nämligen varit jätefascinerad av crossfit det senaste halvåret och suttit och youtubat crossfit-klipp varje ledig stund, men inte kunnat prova på. Nu blir det säkert av och kanske jag testar lite också. Den här flytten får bara mer och mer fördelar. =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Grymt snygg kropp måste jag säga. Hur har du skapat den?? =)

Ha en bra dag!

/Maria

2012-06-03 @ 16:00:26
URL: http://fitforgym.blogg.se/
Postat av: Johanna

Maria: Det är inte jag på bilden. Det är en bild jag hittat på google från någon crossfit-tävling.

2012-06-03 @ 20:36:03
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0