Ibland kommer annat i vägen...

Dagens träning försvann på nått sätt. Jag gick och hämtade ut ett okänt paket direkt efter jobbet igår. Det visade sig vara vår nya lampa som jag suktat efterhur länge som helst. Den skulle inte ha kommit förrän om 2 veckor, emn kom redan idag. Jagn slet ju naturligtvis upp paketet på en gång och började skruva... Det visade sig varaen ganska långdragen procedur, även för 2 personer. 30 stänger, 30 lamphållare och 30 lampor som skulle upp, rakt och åt samma håll också. Vips så var det dax för mig att köra John för han skulle åka till Köpenhamn igen. Och nu är det ju fotboll... så det blev som sagt ingen träning. Så kan det gå... Jag är glad i alla fall glad att jag fick in en halvtimmes cykling imorse. Det är alldeles lagomt. Jag vaknar till, svettas rejält, får mig några morgonskratt tack vare humorserien (de är rätt sällsynt annars, morgonen är inte min bästa stund) och kommer igång. Jag hade tänkt börja cykla några gånger i veckan nu faktiskt... Kanske 2-3 ggr... just för att min vardagsmotion är i det största obefintlig. Då får man lägga in lite "konstgjord" vardagsmotion istället. =)

Nu ska jag heja lite mer på fotbollen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0