Kick-off med jobbet...

Tisdag till torsdag den här veckan har vi kick-off med mitt jobb. Det är väldigt mycket folk som flyger in och vi ska alla bo på hotell för att få bästa möjliga sammanhållning. Jag ska bo på Radisson Blue mitt emot Centralstationen. Känns lite knepigt med tanke på att jag har 10 min gångväg dit hemifrån... men jag ser det som att jag får gratis hotellfrukost. =) Träningen vet jag inte om jag kommer ha tid med då¨vi har schema från tidig morgon till sen kväll. Men jag ska i alla fall ta med mig träningskläderna för kunna smita ner på World Class City som ligger i samma hus och köra ett pass om jag får tillfälle...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0