Laddar för ett arm- och magpass...

Jag ligger på rummet just nu och laddar inför ett gympass. Idag blir det armar och mage. Jag känner mig riktigt laddad så det ska bli superkul! Kostar ynka 4 euro att gästträna på ett (bra) gym här... Det är priser som vi borde kunna ha hemma också tycker jag... Igår blev det träningsfritt. Endast den dagliga morgonpromenaden längst stranden. Så härligt! Istället så åkte vi ut till gården jag jobbat på innan och tittade på alla hästar. För er som inte vet det så har jag jobbat på ett PRE-stuteri här på Mallorca vid 2 tillfällen förut. Så underbara hästar! Fina och sjukt bra temperament. Dessutom står min förra tävlingsponny här också. Still going strong vad jag hörde. Riktigt kul.

 

Men nu, iväg till gymmet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0