Midsommar 2012...

En underbar helg i goda vänners lag i Bohuslän.
Sill (lax för oss som inte gillar), potatis jordgubbar, tårta, grillat, creesecake m.m.
Bättre väder än väntat. Nu är det sommar på riktigt!
 
Två vilodagar har det blivit. I fredags hade jag tänkt börja dagen med lite löpning, men för en gångs skull så sov jag riktigt länge och då var tiden för träning förbrukad. Idag däremot gav jag mig ut på en löptur. Jag måste ju hålla vår nya söndagstradition med löpning på morgonen vid liv. ;) Det var tungt, jobbigt, besvärligt och jag hade alldeles för mycketv ati magen efter hela helgen... men på slutet kom jag äntligen in i "lunken" dvs. mitt flow där jag kunde rullapå ett tag... Sen var det ju riktigt härligt att springa längst havet också. =)
 
Nu blir det en powernap innan gymmet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0