Saknar lite...

Här om dagen så kollade jag igenom bilder från min förra iphone. Hittade den här mupp-bilden från toan inne på Sats. Rätt måna kilon från dagsformen kan jag meddela... Den är från en bit in på någon av mina dieten förra året, våren eller hösten jag minns faktiskt inte. En sak är säkern i alla fall. Jag saknar att känna mig tight men framför allt så saknar jag ådrorna. Jag älskar ådror och tycker det är sjukt coolt. Visst kan min axelådra poppa fram lite idag också, men då är det under träning och tunga lyft... inte när jag inte gör någonting alls som på bilden... Bicepsådran ligger djupt inbäddad och den på bröstkorgen ännu djupare... Det är de ådror jag sett poppat fram tidigare,.. I love it! Men de har ju inte försvunnit. De finns var på samma ställe, bara lite mer inbäddade än förut... men i sinom tid tittar de nog fram igen de också och förhoppningsvis några fler också. Allt har sin tid. =)


Kommentarer
Postat av: miranda

hej hur mycket har du gått upp då sen du avsluta den där deffen för lucia där i november va? kommer du tävla snart?

2012-06-11 @ 13:08:22
Postat av: emma s

Hahaha, nördig och kul med ådror! ;D

2012-06-11 @ 20:55:46
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Miranda: Jag ska inte tävla i år. Vi får se nästa år hur jag känner då. Just nu finns inte suget plus att jag varit tvungen att vila länge så mina förutsättningar har inte varit de bästa för i år.

Emma: Visst är det! =)

2012-06-11 @ 22:07:13
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0