Tjejen på gymmet...

Google is my friend. Nu har jag kollat upp den gigantiska tjejen som tränade alldeles bredvid mig (eller egentligen så var det jag som ställde mig lite för nära henne när hon körde för själva friviktsavdelningen var rätt trång) på gymmet på Mallorca. Hon heter tydligen Fanny Palou och är världsmästare i bodybuilding i förbundet NAC (där det kallas physique). Jag kan ju säga att det faktiskt inte är särskilt ofta som jag känner mig liten och klen på gymmet. För det första är jag något längre än medel, 173 cm, och sen så är jag ganska grovt byggd från start också, plus att jag har en del muskler dessutom. Jag är större än de flesta helt enkelt, särskilt i den form jag är i just nu... MEN, bredvid Fanny så kände jag mig som en liten flugskit trots att hon ar betydligt kortare än mig. Vilken massa! Så stor! Hon har visserligen inte den fysik somjag själv strävar efter, men jag tycker det är riktigt fascinerande och jag blev rejält taggad och fick massor av inspiration. Jag kände somn en mupp som inte kunde sluta stirra ungefär. =)

Här finns lite videos på när hon tränar:
- Axelträning

Kommentarer
Postat av: Emma s

Ghaaa...! Man blir nästan rädd bara av bilden! x)

2012-06-12 @ 17:54:25
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: Eller hur! =)

2012-06-12 @ 20:06:29
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0