Det här år jag under gårdagen...

image description
Dagens frukost                 Dagens fruktranson
Har länge tänkt att jag ska ta kort på vad jag äter under en dag... men sånt glöms ju så lätt bort. Igår har jag i alla fall försökt ta några kort. Kanske inte en helt representativ dag med tanke på att jag var på födelsedagsmiddag, men rätt så iaf. Det är i alla fall så jag brukar äta under resten av dagen.

Frukost: Keso, fil, müsli, omega-3, vitaminer
Mellanmål: Äpple, mandarin
Lunch: Köttgryta och ris (tyvärr lite lite ris)
Mellanmål: 2 småbananer, 1 burk kesella
Efter träning: Drink med protein och snabba kolhydrater
Middag: Gräddig fisksoppa med saffran, en skvätt vin, mini bit med bröd+sylt från tårta (gillar inte tårta)
Kväll: Normalt sett äter jag proteinpudding innan jag går och lägger mig, men dagens födelsedagsfirandemiddag gjorde att jag kände att jag inte behövde mer än så. =)

Dagens lunch                  Kvällens efterrätt


Kommentarer
Postat av: Karin

låter som ett bra kostintag:) och gott!

2012-03-01 @ 10:11:57
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Pappa Gabriel

Måste bara skriva.. Cool blogg och häftiga bilder.. Lite annorlunda blogg och jag gillar det.. Har själv en pappablogg med mix av träningsblogg.. Skriver även en hel del om inredning.. Rätt ny bloggare.. Kramar Pappa Gabriel..

2012-03-01 @ 10:23:59
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej Johanna!



Mitt namn är Rebecka Dinler och representerar DS Trademark som har utbildningar inom

Sport, PT Personlig tränare, Kost och Massage.

Efterfrågan på Personlig Träning och Kostrådgivare är större än någonsin på gym, privat hemma bruk, hälsoklubbar, SPA anläggningar, kontor, sjukhus och sportklubbar.



Har du intresse för att utveckla dig och dina kunskaper inom Hälsa och Fitness?

Vi har ett kanon erbjudande denna månaden där du får hela 50% rabatt på våra ordinarie priser!!

Du kan självklart välja vilket kursdatum som passar dig hela 2012.



Så om Du gått i tankarna tidigare till att utbilda dig till Personlig Tränare / Kostrådgivare el Massör - Tveka inte!

Anledningen har aldrig varit större än nu!

Vi på DS Personal Training School kan stolta säga att framtiden yrke är inom Hälsa och Fitness.



Är du intresserad eller har du några frågor vänligen kontakta mig på mail eller telefon för mer info.

Besök gärna våran hemsida www.dstrademark.se och läs mer om kursinnehåll och all info om våra utbildningar.



Ps. För att hålla en hög standard på våra utbildningar tar vi inte mer än 15 studenter per kurstillfälle.



Hoppas höra från dig!

--

Vänliga hälsningar



Rebecka Dinler

Rektor/regionsansvarig Västra Götaland

Ds Personal Training School

Lilla Bommen 1 vån 14

411 04 Göteborg

0709- 56 18 08

[email protected]

2012-03-01 @ 13:10:23
URL: http://www.dstrademark.se
Postat av: Johanna

Rebecka: Tack för erbjudandet men tyvärr får såna erbjudanden mig bara att få ännu mindre förtroende för PTs. Det känns inte särskilt seriöst att rea ut kunskap och jaga kunder på det viset. Jag tycker redan att PT-utbildningen är på tok för kort och de flesta PTs verkar inte ha särskilt mycket koll.

2012-03-01 @ 18:59:15
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bra svar där Johanna! Det känns extremt oseriöst och desperat att ragga kunder på det sätt som Rebecka gör här... Får mig snarare att svartlista DS PT-school än att bli sugen på att utbilda mig där!

2012-03-02 @ 14:33:19
Postat av: Johanna

Hanna: Tack för medhållet. Skönt med vettiga personer. =)

2012-03-02 @ 20:01:23
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Suzan

Slänger upp matrapporter dagligen på bloggen och fotar jämt =) Tårtan såg god ut!

2012-03-02 @ 23:31:20
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0