Massage och trerätters...

Träningsväskan var packad och klar imorse... Jag var laddad som bara den för lunchträning med några avlägsna kollegor på lunchen... Huvudet ville men inte kroppen. Jag var trött igår kväll och ännu tröttare i förmiddags. Att jag fick en underbar massage vid 10-tiden gjorde mig inte piggare direkt... så det blev ingen träning för mig idag. Träningen är framflyttad tills imorgon, för mig i alla fall. De andra tränade säkert idag, men mitt pass blir garanterat bättre imorgon.

Istället har jag passat på att njuta... Njuta av massagen och njuta av den trerättersmiddagen jag ätit ikväll. Familjen, väldigt bra ställe som jag kan rekommendera här i Göteborg. Kittlade dödsskönt i kistan! Kött så klart och väldigt gott vin till det hela. En mycket bra onsdag och nu är jag laddad för ett mycket bra träningspass imorgon istället. Påfylld till max med energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0