Aktiv vilodag...

Valet kändes ganska lätt ändå. Det var strålande sol ute och imorn ska det bli mulet igen. Jag har tränat tre dagar på rad och har träningsvärk nästan överallt... Klart det blev en promenad. Gymmet får vänta tills imorgon. Promenaden var väldigt skön. Solen sken, naturen var vacker och temperaturen perfekt.

Nu har jag tagit helg. På lördags ska vi flytta in i vår nya lägenhet. Det känns väldigt spännande. Imorn har jag fått en flyttdag från mitt jobb och då kommer både nya soffan och sängen... Själva flyttlasset går inte förrän på lördag... men imorn blir det till att packa flyttlådor för fylla muggar. Vissa är så klart redan packade, men inte allt. Hela källarförrådet är klart men de på vinden är kvar. Jag sitter med 18 flyttlådor kring mig nu som är packade från själva lägenheten... Vi har visst en hel del grejer verkar det som. Ska bli skönt att sprida ut dem på dubbelt så stor yta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0