Träning med roligt sällskap...


Idag har jag fått besök av en barndomsvän. Hon ska stanna över hela helgen så det är riktigt kul. Vi började direkt med lite styrketräning så klart. Jessica brukar egentligen mest springa och gå på olika pass, men har kört styrka 2 ggr i veckan sen februari och är riktigt taggad. Vi körde axlar, min favorit.

För mig gick det lite varierande bra. Vissa övningar kändes grymma, som i t.ex. hantelpressen fick jag grymt kontakt. Det var nog rätt länge sen jag fick så bra kontakt i den övningen, men idag var jag tillbaka där jag brukar. Sååå härligt! Eller när jag tänker efter så gick det mesta bra... var kanske maskinpressen som inte jag inte hade min allra bästa prestation i, men man kan inte va bäst på allt jämt. Avslitade med "fjärilen" som är in favoritövning att ta ut det allra sista med... Så grymt bra! Jessica upptäckte att hon kunde ta mer vikt än hon trodde... hon fick en hel del tekniktips och förhoppningsvis går det ännu bättre nästa gång. För John gick det också bra... Bra pass för oss alla. Nu ska vi vidare ut på stan och hitta nått gott att äta. Trevligt värre!

Dagens träning:
4 x hantelpress 15-15-15-12 kg
4 x sidolyft 9-9-9-6 kg
3 x sidolyft i CC
4 x maskinpress +24+24+24+20 kg
3 x omvända kryssdrag
3 x framåtlutade hantellyft 6 kg
4 x "fjärilen" dropset

Kommentarer
Postat av: Emma s

Have fun! :D

2012-05-19 @ 10:42:38
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Dieseldoris - från soffpotatis till bodybuilder

Fasiken va roligt med ett gammalt bekant ansikte! =)

Hoppas ni haft en grym helg! =)

2012-05-21 @ 00:52:48
URL: http://dieseldoris.kroppsnytt.se
Postat av: Johanna

Emma: We will

Dieseldoris: Ja men visst är det! =)

2012-05-21 @ 06:50:56
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0