Avslutar Chicagodelen av resan med träning...

Idag började jag dagen i träningsrummet. En riktigt bra start på dagen måste jag säga. Min plan var att köra crosstrainer i 30-40 min, men tyärr var dn upptagen så jag började på löpbandet. Löpning 10 min i hyfsat tempo, och en liten spurt på slutet. Härligt! Inga krämpor någonstans och inget håll. Anledningen att det bara blev 10 min var att crosstrainern blev ledig så jag hoppade upp på den istället. 20 min i bra tempo och sista minuten på varje 5 min-period fick det bli fullt ös... Lite lättare intervallträning med andra ord. Sen gav jag mig på hantlarna. Det blev 3 set hantelpress, 3 set sidolyft, 3 set hantelrodd, och sen 3 set armhävningar. Riktigt härligt! Sen kunde jag ge mig på frukostbuffén. =)
 
Tyvärr så kände jag av ryggen lite på crosstrainern också idag. Inte mycket men jag kunde ana lite smärta/lättare kramp i ena sidan av ländryggen. Inte bra! Jag tror jag får ta och boka in ett besök på Sportrehab när jag kommer hem. Det här måste ju lösas så fort som möjligt!
 
Hur som helst så var det en bra avslutning på veckan i Chicagoområdet... Nu ska jag plocka ihop mitt pick och pack och bege mig vidare mot Philadelphia. East coast here I come. Den tuffaste veckan jobbmässigt är avklarad så nu känns allt grymt bra. Dessutom är det inte länge förrän John kommer hit heller. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0