Intensiva dagar...

 
Tidiga mornar, mycket och intensivt jobb, sena kvällar och inte så mycket träning...
 
Ja så kan man sammanfatta den här veckan i alla fall. Imorn kväll åker alla andra hem till sitt så då är jag själv här och ska få en riktigt lun och skön kväll innan det är dax för mig att flyga vidare till Philadelphia på lördag. Jag har i alla fall hunnit med ett till träningspass, så totalt två, sen jag kom hit. Igår körde jag en halvtimme på crosstrainern och några set hantelrodd precis innan läggdax. Det känns betydligt bättre i kroppen när man får röra sig lite. Annars har jag fått ont i nacken, varit stel och även fått ont i huvudet av alla höga röster... men idag kändes det bättre ochd et tror jag är tack vare gårdagens träning. Så ett pass till imorn och förhoppningsvis ett på lördag så är jag good to go en vecka till. =)

Kommentarer
Postat av: Malin None

Känner så igen mig. Om jag inte tränar blir jag deprimerad. och om jag tränar sällan så får jag huvudverk och blir väldig slö och stel. Ingen trevlig känsla.

2012-11-10 @ 13:38:10
URL: http://malintva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0