Lite nattlig träning...

Chicago i september
Kl 6 imorse (svensk tid) så klev jag på flygplanet som skulle ta mig mot Chicago... Väldigt många timmar senare så var jag framme. Vi har slappat lite på hotellet, varit ut och ätit och lite sånt... Sen har jag mest kämpat för att hålla mig vaken. Jag var dödtrött från kl 6 (1 på natten) men försökte härda ut så länge som möjligt. Det är bättre att vara uppe till normal sovtid för då vänjer jag mig fortare. Tillslut så kunde jag knappt hålla ögonen uppe så då fanns det bara en sak att göra. Aktivera mig! Alltså träna! Det var alltå bara till att svida om och springa ner till träningsrummet. En kvart på löpbandet, 20 min på crosstrainers och sen tre axelövningar på det... Hantelpress, sidolyft och framåtlutade hantellyft. Riktigt bra! Klockan är forttfarande tidig kväll, men nu ska jag duscha och sen krypa ner i vd som ska vara min säng för de kommande 6 nätterna.

Kommentarer
Postat av: emma s

Grym inställning ;D

2012-11-05 @ 22:01:14
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0