Blandad kompott på passet idag...

Gillar mitt nya linne!
Bröst och triceps var det ju som gällde idag... sist jag körde bröst (bänk) så gick det så himla bra. Efter gårdagens kassa pass så trodde jag att det skulle gå dåligt idag också... inga nya rekord och inget speciellt. Tji fick jag för passet började grymt bra. Jag var stark! Klarade en 7:a på 60 kg i bänken! Har bara klarat en 6:a innan så det blev ett nytt PB på en extra repetition. Nästa gång får jag nög höja vikten lite. De två nästa seten blev det 5 och 4 repetitioner. Sjukt nice! Jag är väldigt nöjd!
 
Tyvärr slutade mitt flow där... resten av passet gick betydligt sämre. Hantelpress är jag ju helt värdelös på, så även idag. Jag är väldigt ostadig och mina armar och handleder viker sig åt alla de möjliga konstiga håll. Jag funderar på att börja köra lättare igen där för att få till det bättre... När det var dax för armhävningar var jag totalt slut i bröstmusklerna så det blev mest ett ålande upp och ner. Triceps gick väl hyfsat ändå... Men där had ejag lite ont i ena skulderbladet så den första övningen kändes inte särskilt bra i vissa repetitioner... men men... Som sagt, en blandning av bra och dåligt idag. I det stora hela så är jag nöjd. Jag satte ju ett nytt personbästa idag. Då måste man vara nöjd! =)
 
Dagens träning:
4 x bänkpress 60-60-60-50 kg
3 x hantelpress 19 kg
3 x armhävningar
3 x liggande tricepspress runt huvudet 24 kg
3 x pushdowns

Kommentarer
Postat av: emma s

Grymt pressat! Och himla snyggt linne =)

Svar: Vi pressar på både du och jag! =)
Johanna

2012-10-02 @ 21:11:39
URL: http://fitmyself.blogg.se
Postat av: Peppad

Grymt snyggt linne! :D Vart kommer det ifrån? :)

Svar: Tack! Det kommer från Nike.
Johanna

2012-10-03 @ 00:22:56
URL: http://Peppad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0