Det finns tillfällen när man inte ska träna...

... och ett av dem är definitivt dagen efter en partykväll. Det är något jag brukar hålla stenhårt på i vanliga fall... men i helgen har jag haft besök av en kompis och då ville vi försöka få in så mycket träning som möjligt för att hon skulle lära sig att få in rätt teknik och tänk när hon styrketränar. Just därför masade vi oss till gymmet idag också även om det blev en hel del alkohol igår och vi inte gick och la oss förrän kl 6 imorse... Ja, som ni hör, inte direkt optimala förutsättningar.
 
Det kändes att det var dagen efter kan man säga. Jag kände mig oerhört svag, ostabil och det kändes som om jag aldrig tränat en dag i mitt liv innan... men men, så kan det vara. Vi körde väldigt lätt och övade in tekniken i vissa rygg- och bröstövningar. Helt okej ändå. Jag kunde till exempel öva på lite lätta marklyft och de kändes väldigt bra s det kom ju ändå lite positiva saker ur passet. Annars kan jag bara konstatera att alkohol och träning inte går ihop.

Kommentarer
Postat av: Emma Sandfjord

Hahaha :P

2012-10-21 @ 19:52:57
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0