Lite omstuvning i träningsschemat...

Jag och Jessica när hon var här i våras...
Till helgen kommer min barndomsvän Jessica hit över helgen. Förutom en himla massa andra grejer som vi ska hinna med att göra så har hon även beställt träning. Av någon knepig anledning så brukar det alltid bli så att vi tränar axlar när Jessica är med. Och vad ligger inte på mitt träningsschema på fredag om inte just axlar?!?! Så klart! Men då gäller det att planera... Så därför ska jag börja stuva om lite i träningsschemat redan från idag. När Jessica är här ska det nämligen bli BEN (I love it!) och antingen bröst+triceps eller rygg+mage. Skoj, skojigare, skojigast!

Kommentarer
Postat av: emma s

Oh, vad skoj! :D

2012-10-15 @ 12:31:51
URL: http://fitmyself.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha shit,, låter som det är upplagt för att bli riiiktigt jobbigt alltså! Grett:)!

Svar: Det får vi hoppas. =)
Johanna

2012-10-15 @ 12:53:35

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0