I landet mitt emellan...

..befinner jag mig nu... Mitt emellan att vara frisk och att vara sjuk. Ärligt talat tycker jag nog att det är värre än att vara sjuk. Man är inte tillräckligt frisk för att kunna göra nått roligt (typ träna, känna sig pigg) men inte tillräckligt sjuk för att kunna få ligga hemma och endast kurera sig. Sååå tråkigt och det känns trist att missa massa träning nu när jag trodde att jag blivit frisk igen. Två pass hann jag med (ben och axlar/bröst) sen var det dax att må dåligt igen. Huva! Jag är extremt trött, illamående nästan hela tiden, ont i huvudet och svullen/öm i halsen... inte kul helt enkelt.
 
Jag vill lyfta, springa, hoppa, TRÄÄÄÄNA!!!

Kommentarer
Postat av: emma s

No :( låter som du ska helkurera dig tycker jag! Krya på dig!

2012-09-01 @ 21:47:54
URL: http://fitmyself.blogg.se
Postat av: emma s

Tror det smittar via nätet det där.... nu ligger jag också utslagen!

Svar: Men fy... Krya på oss.
Johanna

2012-09-02 @ 18:58:47
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0