T R E S I F F R I G T ! ! !

Åååå så bra träningen gick idag! Började grymt bra med ett personbästa. Jag vågade mig äntligen på att prova 100 kg! Jag har tidigare som max kört 90 kg på knäböj, men idag blev det alltså tresiffrigt. Två set också, fyra repetitioner i varje. Det kändes betydligt tyngre än 90, men ändå bra. Jag kom ner djupt och fint och upp också. =) Fast lite feg är jag. Jag törs inte köra till fail, inte på nån vikt... John är duktig och kör tills han behöver hjälp upp, men inte jag... I och för sig så kör jag till verkligen sista repetitionen jag kan sega mig upp själv så det går bra i alla fall... men nån gång vore det tufft att prova. =) Hur som helst, nytt personbästa i knäböjen! Inte nog med det. Jag lassade på mer vikt i marklyften också och fick därför nytt personbästa där också. Har bara kört med 60 kg innan och idag blev det 70! Behöver jag säga att jag är nöjd?!?!? Två grymma PBn på samma pass... dessutom efter att va vilat ca 3 veckor och första passet tillbaka från sjukdom.
 
Pass kändes väldigt bra. Jag hade bra med energi genom hela passet och det är verkligen härligt att vara tillbaka på gymmet igen. Nu blir det hårdkörning. Tungt och hårt, precis som det ska va!
 
Dagens träning:
4 x knäböj 100-100-90-80 kg
4 x bulgariska splitböj med hantlar á 15 kg
4 x rumänska marklyft 70-70-70-60 kg
4 x stående vadpress
4 x vadpress i benpressen

Kommentarer
Postat av: Ousa

Grymt bra gjort!
Önskar man hade den kapaciteten...

Svar: Det har du nog. Bara att träna på. Om det är ditt målså klarar du det. =)
Johanna

2012-09-10 @ 20:54:35
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/
Postat av: emma s

Grymma du!!!

Svar: Wiihoooo!
Johanna

2012-09-10 @ 21:45:32
URL: http://fitmyself.blogg.se
Postat av: em löfgren

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA TRESIFRRIGT!!! Bra jobbat!!

Svar: Tack! Jag är sjukt nöjd! =)
Johanna

2012-09-11 @ 09:14:44
URL: http://emliscious.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0