Träningen går över förväntan...

Ja, det gör den faktiskt. Nu menar jag inte att jag fått till nån "kvalitetsträning" utan mer att den faktiskt har blivit av. Jag började ju redan i söndags morse med 30 min på crosstrainern och lite utfall.... I måndags kväll så gick jag och kollegan och tränade. Då blev det åter igen 30 min på crosstrainern, lite hantesvängande för rygg och axlar, plus utfallen. Igår vilade jag och idag har jag tränat igen. Så träning 3 av 4 dagar. Grymt bra! Fokuset har mest vart att röra på mig... det finns inte så mycket att köra styrka med här tyvärr. Men styrka blir det när jag kommer hem igen så ingen fara på färdet. ;)
 
Idag blev det en halvtimme på löpbandet. Jag trodde aldrig att jag skulle klara av att springa så länge. För det första har jag kass kondis för jag tränar den aldrig. För det andra är jag tung, då är det jobbigt att springa. För det tredje så hade jag rätt nyss ätit och då får jag väldigt lätt håll... men jag sänkte hastigheten lite och sen var det bara att köra på. 30 min, drygt 4,5 km och lite lagomt trött. Svängde lite hantlar och sen var jag klar. Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0