Gårdagens kost...

Jag vet att folk brukar gilla när jag slänger in ett inlägg med vad jag har ätit en dag lite då och då... så here we go... En hyfsat vanlig dag utan träning. Tanken var att äta lax tlll middag, men vi råkade tina upp den kallrökta istället för den som vi skulle ha och varken John eller jag var sugen på det så det får bli en annan dag istället. Eftermiddagsmellanmålet var väl inte helt vanligt... Det är inget jag äter varje dag, men jag var sugen på en av de goda barsen i vår vending machine på jobbet så en sån fick det bli. Normalt sett äter jag oftast en burk kesella och en macka strax efter 4 när jag kommer hem från jobbet.
 
8:30: Keso, äpple, banan
12:00 Kyckling, bulgur, brysselkål
15:00 Maxim XL Proteinbar
17:00 Aminosyror
18:00 Aminosyror
18:40 Kyckling, massor med blomkål, bröd
Kväll: kesella
 
Plus i kanten för alla grönsaker! Och frukt också dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0