Längtar efter vår...

Jag längtar efter vår! Jag har nog aldrig varit så less på vinter som nu. När jag åkte hem från mina föräldrar efter nyår kände jag att nu var jag klar med vintern för den här gången... och sen har den känslan hållt i sig sen dess. Tack och lov har vi inte snö i Göteborg och har knappt haft nån heller och till största del har det även varit snöfritt när jag varit i Chicago så på så sätt så är det ju ändå skönt... Men det känns ändå som att det tar en evighet innan det är vår. Jag brukar inte vara så otålig. Jag är ju faktiskt uppväxt med riktgt långa vintrar... men i år är jag väldigt, väldigt sugen på vår!
 
Imorse var jag ändå ute på en morgonpromenad. Solen sken och det var lite kallare men ädå riktigt skön temperatur (någon minus). Lite vårkänsla fick jag i alla fall. Nu får våren ta och komma på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0