Att sätta mål...

... är nått jag har tänkt göra lääääänge... men det har aldrig blivit av. Jag tycker det är svårt för vad händer när jag har nått målen? Absolut ingenting och det är det som jag tycker är tråkigt! men nu har jag i alla fall satt några. Jag ska:
  • Styrketräna minst tre ggr i veckan
  • Springa minst 2 ggr i veckan
  • Springa eller promenera 25 km i veckan
  • Inte äta godis innan jag klarat av att springa 15 km (2 i 1-mål)
  • Bli starkare och ta i mer i styrketräningen
  • Klara 20 dips (gjort 15 som mest)
  • Äta bättre
... och för att klara det hela får jag ha länken i föregående inlägg i åtanke! =)

Kommentarer
Postat av: Vas

Gött, no probs det där!

2010-01-19 @ 06:13:59
Postat av: Johanna

Vas: Näe, det hoppas jag med... kanske de 15 km... men det är väl bara att bita ihop

2010-01-19 @ 09:59:29
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Marie

Titta gärna in på min blogg där jag skriver om mig och min träning =) Kramkram

2010-01-19 @ 21:35:03
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0