Jag har haft en bra start på dagen!

Morgonstund (hmmm... eller 11-tiden) har guld i mun... Jag tog mig iväg och sprang efter att jag vaknat imorse. Väldigt optimistiskt! Men jag var inte hungrig (tack vare gårdagens godis) och hade väl inget annat för mig. Det gick bra också... Inget håll och jag klarade mig på ungefär den sträckan jag hade tänkt... I början kändes det lätt som en plätt... trodde att det var nått fel på löpbandet som visade för sakta hastighet, för det kändes verkligen inte snabbt alls... men efter ett tag så kom verkligheten ifatt och på slutet var det sjukt jobbigt. Sista kilometern var bara på pin tjiv! Kollade på funbeat och såg att det var exakt 4 veckor sen jag sprang sist, så jag är rätt nöjd över min prestation! Mera sånt! =)

Idag har vi härligt väder här!!! Solen skiner och snön ligger vit på taken! =)

Motion: Löpning 6 km

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken härlig start!

Själv har jag tennislektion ikväll, inte dumt!

2010-01-13 @ 14:09:40
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: t

Wow, vilket svar....

2010-01-15 @ 06:53:36
Postat av: t

Wow, vilket svar....

2010-01-15 @ 06:54:48
Postat av: Johanna

T: japp, jag var ju tvungen att ta mig en funderare på vad jag egentligen tyckte... Men jag ser min vanliga träning som en sorts inre träning där jag kan koppla bort vardagen m.m. Som balsam för själen! Tror absolut på inre träning, men kanske inte att meditation och liknande former är det bästa för alla. Det gäller att hitta det som funkar för individen! =)

2010-01-15 @ 09:18:39
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Peder

Tack för mycket trevlig läsning:)

En bra start på dagen för mig är en näve gojibär ett stort glas vatten och en löprunda!

Gojibär är definitivt en av mina favoriter inom superfood.



Har provat många typer av gojibär, ett tips är http://www.goforlife.se/ . Hälsningar Peder

2010-01-15 @ 10:55:00
Postat av: Johanna

Peder: Det lät härligt. Har varit sugen på att smaka gojibär ett tag, men det har aldrig blivit av... Iof läste jag nu på den där sidan du länkade till att de smakar som lingon, russin och fikon, varav jag inte gillar varken lingon eller russin... men men, smaka kan man ju göra! =)

2010-01-15 @ 13:47:10
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0