Här är min träning och mat för dagen...

Det blev ett konstigt träningspass idag. Först och främst så kände jag ingen effekt av PWOn, utom att jag möjligtvis blev lite mättare då... men sen var jag så kraftlös men lyckades ändå fortsätta ett tag i början. Trodde jag knappt skulle klara en reps när jag gjorde första på bänkpressen, men kunde sen sega på i 8 st till första setet. Sen blev jag snabbt slut i musklerna på riktigt och sänkte 10 kg, men det kändes ändå riktigt tungt. Körde rätt lätt på hantelpressen och flyesen, men jag var så trött i musklerna att det tog bra ändå. När jag gick över till axlarna och skulle köra hantelpressen för dem så hade jag inte mycket kraft där heller, men jag segade på i 3 set med dålig kontakt. Gjorde sen diverse sidolyft som kändes grymt bra. Det tog som bara den och jag kände inte alls samma kraftlösa känsla. En bra avslutning på passet. Tur det, man vill ju i alla fall att NÅTT ska gå bra under ett pass.

Nyss har jag fikat nyplockade svartvinbär och kesella. Mumsigt mellanmål! =) Eftersom jag fått önskemål om att redovisa vad jag äter så gör jag det idag. Enjoy! Idag valde jag att lägga måltiderna lite annorlunda än vanligt i och med att vi äter middag tidigare (ca 17-17:30) här än jag gör hemma (ca 20:30-21:00). Normalt sett så har mellanmål och middag bytt plats.

Frukost: Keso, lättfil, müsli (blandade havregryn, kruskakli, All bran, linfrön)
Lunch: Fullkornsspagetti och mammas köttfärssås
Innan träning: PWO (NoXplode)
Efter träning: P-drink (Body Science Whey-100)
Middag: Potatis, fiskgryta med ägg och tomat
Mellanmål: Svartvinbär, kesella
Kväll: P-drink (Body Science Whey-100)

Motion: Promenad 65 min
Styrketräning Bröst & Axlar: 7 x bänkpress 50-50-50-50-40-40-40 kg, 3 x sned hantelpress, 2 x flyes, 3 x hantelpress axl, 3 x sidolyft cable, 3 x sidolyft hantlar, 3 x "fjärilen"

Kommentarer
Postat av: emliscious

låter som en bra dag =)

2010-09-09 @ 08:35:31
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ah! Spännande! Äntligen :)!

2010-09-09 @ 08:59:30
URL: http://www.annoula.se
Postat av: lucke

Hello! Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-09-09 @ 09:28:08
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0