Jag har redan vunnit på Luciapokalen...

Ja, jag kanske inte har kammat hem bucklan i Body Fitness-klassen, men jag har definitivt vunnit på tävlingen även om den inte ens har ägt rum än. Jag tränar ju på Sats och de hade en tävling i höstas där man deltog genom att sätta upp sitt träningsmål med en fin lapp på väggen. Mitt mål var kort och koncist:

Jag vill debutera i Body Fitness på Luciapokalen 2011.

Imorse ringde de och berättade att jag var en av vinnarna. Jag har vunnit en PT-timme med en av anläggningens personliga tränare. Om allt blir som jag vill, dvs om hans schema sammanfaller med mitt på rätt sätt, så blir det nästa veckas benpass (det sista innan tävling) som jag får hjälp med och extra push igenom. Det vore grymt bra! Så därför har jag redan vunnit på Luciapokalen, jag har ju vunnit på att använda dess namn! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Grattis ;-D

2011-11-15 @ 12:43:48
URL: http://emma-lees.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0