Biceps, triceps och mage...

Vilken tur att jag var och tränade på lunchen för jag hade nog inte orkat göra det när jag väl slutade jobba 2 timmar senare än planerat... Inte heller efter bilresan hem då varenda bilist och rödljus hade nått ont emot mig. Ett rödljus visade rött i över 10 minuter. Dp blir man aningens frusterad, särskilt om man är trött, hungrig och redan retad av folk som inte hittar gasen.

Träningen gick i alla fall helt okej. Det kommer knappast gå till världshistorien som mitt bästa pass, men inte heller som det sämsta. Ett pass i mängden helt enkelt... Ett av alla de passen i mängden som bygger upp mig inför de där passen som man kommer ihåg. Jag var inte särskilt stark, men inte märkbart svag. Jag fick bra kontakt, men inte den där supergrymma men var ju samtidigt inte utan heller. Inför sista övningen så insåg jag att jag hade tappat mitt gymkort nånstans inne på gymmet så då tappade jag fokus lite... Som tur var så var det inlämnat i receptionen. På jobbgymmet måste man nämligen släpa med sig gymkortet in i själva gymmet för de har grindar för att komma in. En gång för att komma till omklädningsrummen och sen en gång till för att komma in i själva gymmet... Rätt jobbigt.. men men... Tur att kortet kom till rätta så slipper jag stöka med att fixa ett nytt.

Dagens Träning:
3 x 6-8 hantelcurl 12 kg
3 x skivstångscurl 22 kg
3 x bamsecurl
3 x pushdowns
3 x frenchpress 24 kg
3 x rep över huvudet
4 x benlyft mot taket
3 x situps på boll
3 x magmaskin

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!

2012-03-09 @ 04:14:42
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0