Onsdag - utgång på G

idag har jag och en kompis varit iväg och simmat. Det va mycket jobbigare än jag trodde... Elelr jobbigt i början, men sen mest segt... Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Simmade i alla fall 500 m eller nått... tror jag. Nu sitter jag och förbereder mig för utgång. Solen skiner så vi ska iväg på grillfest först innan det blir releasefest för nåt hiphop-band. Blir säkert roligt. Imorn ska jag dock jobba så därför får det bli lugnt ikväll...

Frukost: Yougurt, keso, müsli
Mellanmål: Äpple
Lunch: Fisk, fullkornsbulgur, grönsaker
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light
Middag: Tacoköttfärs, fullkornspasta
Kväll: X antal cider, nattkebab

Motion: Promenad 45 min, Simma 500 m

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med utgång mitt i veckan, nu saknar jag studenttiden =)!

2008-04-23 @ 20:28:02
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Tess

Ah, hoppas du får en trevlig kväll då! :)

2008-04-23 @ 20:49:25
URL: http://attkallastess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0