Summering av julhelgen...

Jag har haft en supermysig jul kan jag säga redan nu. Julafton var perfekt. För en gångs skull så var vi ute i relativt god tid så den där superhetsen som brukar va på morgonen uteblev... Släkten kom vid halv 12 och sen så fortskred dan med jullunch, julfika, hundpromenad, kalle anka, julklappsöppning, middag och sen när släkten åkt så blev det sällskapsspel med grannarna. Underbart! På juldan vajag på tok för full... men jag hade kul, alla hade kul så det var ju bra... Sen så klev jag upp kl 8 och åkte in till stan och slavade runt på mellandagsrean hela dan... Fick lite fina fynd också som slit för mödan. Woohoo!!

Det här med motion har jag lagt ner för tillfället... har endast blivit några stillsamma promenader med familjen och vovven. Istället sysselsätter jag mig med att äta gott... Mycket gott! Julmat, julgodis, vanligt godis, ostbrickor, m.m.m.m. =P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack detsamma:D

2008-12-27 @ 15:50:41
URL: http://sandrawest.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Aha låter bra! Och Nej, det dör man inte av! =)

2008-12-27 @ 16:55:08
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0