Måndag - Jag lever =D

Haha-.. Nu får jag väl ta och uppdatera då så att ni inte tror att jag har dött... Inget som har hänt, har bara haft extremt mycket att göra hela helgen... Har jobbat för fullt ochhaft en hemtenta som skulle in. Idag skulle jag egentligen på intervju men det blev inget för företaget ändrade och drog tillbaka sig från bemanningsföretaget... Men men, har fått erbjudande om sommarjobb på annat håll så ska fundera om jag vill ha det.

I helgen gick det väl så där med maten.... Börjad eju baka i fredags morse och kund einte hålla mig ifrån det... sååå gott... Sen tänkte jag va duktig och spara resten till nästa helg, men dte gick ju inte när jag visste att det finns hemma så nu ligger allt i min mage... Smaskens... =) Men idag har jag skött mig och is öndags också...

Har inte tränat i helgen för det hann jag inte med... men idag blev det etts uperbra pass... Axlar och triceps. Gick verkligen jättebra... Skönt det för jag tycker att det mesta har gått så dåligt på sistonde.

Frukost: Yougurt, keso, fiberhavregryn, omega 3, vitaminer
Lunch: Currytorsk, tomat, fullkornsbulgur
Mellanmål: KEsella, fun light, olja
Middag: Ungsstekt kycklingfilé, couscous, djävulsdressing
Efter träning: Proteindrink

Motion: Promenad 50 min
Styrketräning axlar och triceps (Crosstrainer 5 min, 3 x press bakom nacke i smithmaskin, 3 x hantellyft åt sidan, 3 x hantellyft framåt, 3 x baksida i pecdec, 3 x axelpress, 3 x liggande press mot pannan, 3 x lyft åt sidan med cable i superset med 3 x rep över huvvet, 3 x enarmspushdown)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va glad jag blev! Skönt att se dina textrader här igen. konstigt att man kan bygga upp ett behov av att läsa bloggar. :)

Får du ledigt från plugget snart?

2008-06-03 @ 05:59:14
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: cizzi

Välkommen tillbaka efter helgen =) Nu är det nya tag som gäller.

2008-06-03 @ 07:56:47
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vad sjutton är djävulsdressing :o)?

2008-06-03 @ 12:04:33
URL: http://fitnezz.blogg.se/
Postat av: kattis

Oj jag tycker mig se lite nytt i kostschemat, fisk o grejer! :)

2008-06-04 @ 10:17:09
URL: http://metrobloggen.se/sommarformen

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0