Onsdag - väldigt flitig idag! =)

Idag har jag varit sååå duktig... Fått mycket gjort. Städat, pluggat mest hela dan och lyckats få mycket gjort också (inte alltid det blir så). Har även hunnit låsa mig ute och behöva betala 600 kr för att få dörren upplåst... GAAAAAAAAAAaah!!! Nu ä'r jag sjukt trött och har ont i huvvet så ska ta och sova... Ska bli såååå skönt! =)

Imorn ska jag iväg och mäta och väga mig igen. Spännande att se hur dte går men känns som om jag stått still. Sen ska jag och mina kompisar köpa oss en tårta och fira att vi klarat av 3 år i högskolan och får ut en kandidatexamen snart--- Fast vi får den iof inte förrän till hösten i och med att vi ska lämna in uppsatsen då... men ändå... det är nu vi skiljs inför sommaren i och emd att vi alla ska va på olika platser.

Frukost: Ypugurt, fiberhavregryn, keso, 2 st omega3, vitaminer
Mellanmål: Äpple
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja
Middag: Bulgursallad med bulgur, lax, ruccola, soltorkade tomater, fetaost, tomat, rödlök, balsamvinäger
Kväll: Vindruvor, proteindrink

Motion: Promenad 50 min
Styrketräning framsida ben och vader (Crosstrainer 5min, 3 x benpress i superset med 3 x vadpress i benpressen, 3 x utfallsgång med hantlar, 3 x hacklift, 3 x sittande vadpress, 4 x benspark)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst är de torsdag, men du måste mena onsdag? För allt de där har du väl inte hunnit? Eller är de jag som är dagvild. :) kul att ni ska fira me tårta och fest. gott

2008-06-05 @ 06:07:43
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: Anna

Wiho! Examen, skönt va? Underbar känsla!

2008-06-05 @ 10:35:57
URL: http://fitnezz.blogg.se/
Postat av: kattis

Wow, klar! Vad underbart! I vilket ämne har du din kandidatexamen?? Njut av tårtan, den e ju stört välförtjänt!! :)

2008-06-05 @ 14:34:04
URL: http://metrobloggen.se/Sommarformen
Postat av: Magdalena

åå 600 spänn va inte billigt, då blir man lite trött på sig själv.. Grattis till examen vill jag oxå säga..

2008-06-05 @ 22:51:51
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0