Torsdag - vilat, men mycket gjort i alla fall

Ojojoj, vilkenm variation... Fisk till lunch och inte den ständiga kycklingen. Firren va i alla fall utomordentligt god, men det brukar kycklingen vara också... Men lite omväxling har ingen dött av. Förresten vet ni väl om vid det här laget att minibilderna blir större om man klickar på dem? Teknikens under... =) Idag har jag i alla fall varit duktig... Håller på tvättar just nu. Sen har jag stekt iordning kyckling till 4 luncher, fisk till idag och en till, gjort middag, läst en massa, skrivit på uppsatsen, sett senaste gossipgirl, och hunnit slappa också.

Jag är förresten hungrig... Hungrig hela dagen idag. Är väl min förbränning som kommit igång igår kanske... Och när jag se rpå bilden vilken minimal portion mat det där var så förstår jag verkligen varför jag är hungrig... Sen blir jag alltid hungrigare när jag sitter hemma och inte har nått annat för mig än att fundera på nästa måltid heller... Imorn blir det i alla fall after work... Där är det gratis middag!!! =D

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Lunch: Currytorsk med tomat, fullkornsbulgur
Mellanmål: morot. Kesella, hallon, fun light, olja
Middag: Taconötfärs, fullkornspasta, ruccola, tomat, rödlök
Kväll: Proteindrink, 2 st omega3

Motion: Promenad 50 min

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så jätte mycket=)
Allt bra med dig? Deffar du nu? Kramar

2008-05-15 @ 20:41:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessmadde
Postat av: Madde

Oki:) Jag har lagt till dig som favorit nu=) Hoppas det är oki!?
Kram

2008-05-15 @ 20:52:31
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessmadde
Postat av: Ebba

Duktig du har varit! =) Lagat mat, tvättat, pluggat.. Inte konstigt att du är hungrig ;D

2008-05-16 @ 12:04:31
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0